een nieuwe start

Lieve lezer,

Met veel plezier heb ik hier mijn alledaagse mijmeringen een tijd lang vastgelegd. Omdat ik sinds kort ook op een andere plek blog, heb ik besloten dat op deze plek niet meer te doen. Liever één ding goed doen, dan twee dingen half!

Inhoudelijk schrijf ik op mijn nieuwe stek niet over heel andere dingen, het is hooguit de insteek die soms een beetje anders zal zijn. Maar ‘in essentie’ schrijf ik toch altijd over hetzelfde: wezenlijk lichter leven.

Nieuwsgierig geworden? Voel je dan van harte welkom op mijn nieuwe blog!

Als je het leuk vindt om op de hoogte te blijven, stuur me dan via mijn nieuwe site even een mailtje, dan zorg ik dat je een link krijgt als ik iets post.

Leuk om je hier ontmoet te hebben en wie weet tot ziens!

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op een nieuwe start

  1. Mathilde zegt:

    ik heb me net op je andere blog aangemeld.

  2. Maria de Boer/van Oostveen zegt:

    Hey lieve Monique, Nog nagenietend van onze ontmoeting vorige week, kom ik (met het opruimen van mijn digi postvak) jouw mail met je nieuwe blog weer tegen.Ik zou het fijn vinden je “post” geregeld te kunnen lezen, dus als je een link naar mij wil maken….Super! Fijne dag en weer tot gauw!Liefs,XMaria

    Date: Thu, 31 Dec 2015 09:41:58 +0000 To: mariavanoostveen@hotmail.com

Geef een reactie

